Special Olympisc 2015 Kuvapostaus osa 3

tiistai 25. elokuuta 2015


Juu kuten lupasin niin tässä postausksessa on kuvia kisojen avaijaisista ja ensimmäisestä tallikäynnistä.

1

2
(c) Minä.
3
(c) minä
4

5
(c) minä.
6
(c) minä.
7
(c) minä.
8
(c) minä.
 9
(c) minä
10

11
(c) minä
12
(c) minä.
13
(c) minä.
14
(c) minä.
radan harjoittelua jalan.
15

16

17


18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

Kommenttia saa antaa. Seuraavaksi onkin vuorossa hevoskokeilu- ja kisakuvia. :)

8 kommenttia:

  1. 25 ja 27 tilanteet aika mielenkiintosia mielenkintosempi tai odotetuin hetki on toi 27 tolasissa kisoissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista. Olen samaa mieltä että avajaisiin meno oli mielenkiintoista.

      Poista
  2. Kivoja kuvia :) Varmasti hienoa päästä osallistumaan tuollaisiin kisoihin, pääsispä itte edes käymään ulkomailla saatikka sitten kilpailemaan ulkomaille.. Ehkä joskus vielä.. Paljon onnea sulle!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta kommentista. Oli tosiaan huikeaa päästä, L A: han. Kisaamaan. Jos voisin tehdä tuon matkan uudestaan, niin en epäröisi hetkeäkään. Oli se sen verran upea kokemus.

      Poista
    2. Pystytkö edes kuvitelee miltä tuntui kun samasta asuntolasta kaveri lähti tonne kisoihin ja tiesi milaset kisat tuleee olemaan ja itse ei sinne päässyt?

      Poista
  3. Wau! Ihania kuvia!!!! Liityin :)

    http://eveliinamalinen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommenteista ja tervetuloa lukijaksi. Liityin ja kommentoin takaisin.

      Poista
  4. Blogisi on arvosteltu Linkkaa blogisi - postaksessani :)

    http://hillaaurora.blogspot.fi

    VastaaPoista